ik zal de poster persoonlijk aanschrijven en zijn oordeel hierover vragen. Lijkt miij fair.
Ook anderen mogen mij aanspreken. Dat is toch de "democratie van een forum niet ?
In feite kan dat wel zijn dat het subjectieve gegevens zijn. Maar door het samenspel van alle elementen die anders zijn is dat op de duur wel vervelend. Je bent nl. een bepaalde manier van werken gewoon die gelijk is met andere banken. Ik gebruikte die bank dan ook enkel omdat iemand die bank ook had en nu nog en ik direct transakties moet doen, die nog dezelfde dag zichtbaar op de rekening zijn. Echt op mijn zenuwen werkt het ander geluidje nu wel niet. Maar wat is het nut en waarom moet dat altijd anders zijn. Die kaart komt in schokjes uit de automaat. Jezus ?! Ga jij maar eens aan een bankautomaat waar je na elke actie op OK moet drukken> Kaart insteken > OK > keuze soort verrichting > OK > keuze maken > OK > code intoetsen > OK ........ anders is dan wel anders om anders te zijn.Zijn allemaal SUBJECTIEVE gegevens! Waar wil je nu naartoe? Het geluid van een bankautomaat werkt op uw zenuwen?
Maar dat ga ik toch nooit beweren of laat staan zelfs vermoeden.Elke bank maakt zijn keuze's van layout, look&feel, userinteracties van terminals, internetbanking...
Dat eerste heb je dan ook al ondervonden, de rest houd geen steek want ik heb je, als je mijn posts goed leest ook al gezegd dat ze met al de rest ook verschillend willen zijn tot in het absurde. En de rest loket enz ... gaat niet met een internetrekeneing.aan de klant om te kiezen of hij/zij deze aanvaard,
indien niet staat het je vrij een andere bank te nemen...
Het staat je ook vrij om naar de bank je sugiesties over te maken (bvb aan het loket)
of hiermee iets gedaan wordt is andere zaak natuurlijk...
Maar met hier je verhaal te doen ga je niet veel winnen, buiten misschien je frustraties te uiten...(wat bij deze ondertussen gebeurd is.)Weet ik allemaal, de meeste mensen hebben ook maar 1 bank en zullen dus nooit last hebben van een "verschil". Wat heeft een Engelsman in zijn land er bvb last van dat we hier aan de andere kant van de baan rijden. Het word hem wel vervelend of vice versa als hij hier en/of wij steeds verplaatsingen doen in elkaars land. Wij zullen het eerder terecht vervelend vinden dat zij daar anders doen als al de rest. Als je dan zegt: dan moet je maar niet naar England gaan, houd dat toch ook geen steek.Ik heb zelf ook al geld afgehaald in zo'n terminal, en het is idd anders...
maar dan vermijd je toch gewoon deze terminal als dit je stoort...
je kan alles via internet uitvoeren...
zeker omdat je zegt dat je meerdere transfers moet doen, die altijd op de dag zelf moeten aankomen,...
je kan het ook via het loket uitvoeren...
je kan het ook via gsm/sms uitvoeren...
zoveel wegen, er zal er toch wel 1 zijn die je het minst stoort waar je mee kan leven
indien niet, tja ...
Als je het algehele plaatje ziet dan zie je dat van alle banken dit de enige is die er volgens mijn nog tijd in steekt om uit te zoeken hoe anders ze kunnen zijn om anders te zijn. We mogen bij wijze van spreken al misschien gelukkig zijn dat ze hetzelfde formaat van bakkaart hebben.Voor elk 'anders' zijn is wel 1 of andere reden... Iemand anders dat de software maakt (andere firma) kan al zorgen dat schermen anders eruit zien of andere bevestigingen hebben ... andere hardware kan ervoor zorgen dat bepaalde elementen anders aanvoelen
extra controles (bvb dat men geen rommel in de kaartgleuf kan steken) kan zorgen dat het anders reageert ... slechte ervaringen door oudere mensen die verkeerde dingen ingeven kan ervoor zorgen dat er meer bevestigingen tussen komen... kortom iedere bank kan 'tot in het absurde' zelf kiezen wat de bank wilt, ... het eindresultaat zal hetzelfde zijn...
Mij valt zoiets altijd op. Anderen misschien niet. Dan zal het dus wel aan mij liggen. Maar ook door het feit dat ik alles van die bank gebruik en ondervind dat alles anders is. Iemand die enkel internet gebruikt en geen transacties binnenin de bank doet en dan nog al eens met andere banken werkt heeft dan slechts ervaring met een bepaald aspect dat verschilt met andere banken.De hoeveelheid dat je er u aan ergert hangt af van persoon tot persoon...Maar dat is normaal omdat niets 100% gelijk kan zijn...