meisjes studeer hoger onderwijs anders vind U later geen man

JohnD

Re: meisjes studeer hoger onderwijs anders vind U later geen

#16 , 14 dec 2010 16:02

En wat moeten jongens doen dan doen om later niet alleen te moeten wonen?
Ja, laat me lachen dat zijn nog de enigen die een beetje hersenmassa in hun kop hebben. En nu doe RR jij alsof dat een doem is. Kinderen maken vind ik sowieso al uit den boze en om alleen te wonen dat hangt een beetje af van de aard van het beest. Als je altijd al een eigenzinnige plannentrekker bent geweest is er niet veel aanpassing nodig. Een mamaskindje ja die denkt en kan aan niets anders denken dan nog maar wat bijproduceren en die kan ook niet goed op zijn eigen pootjes staan vermits zijn mama altijd geplast en gewast heeft voor hem, dus die zoekt een vrouwtje die dat even voor hem zal doen. Komt natuurlijk bedrogen uit en moet tot zijn spijt vaststellen dat de vrouwtjes van vandaag nog wat meer willen, en liefst meer dan de man. Gevolg: ambras en scheiding.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

JohnD

#17 , 14 dec 2010 16:05

Sorry, val in herhaling
Laatst gewijzigd door JohnD op 15 dec 2010 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

JohnD

#18 , 14 dec 2010 16:23

En wat moeten jongens dan doen om later niet alleen te moeten wonen?
Opscheppen en streken verkopen en als da ni lukt op reis gaan naar de fillipijnen
Ja, ja princess 'k zou u eens willen zien moest u toevallig een man zijn. Opscheppen dat geloof ik misschien nog wel dat sommige mannen dat doen, maar streken verkopen om ne goeie man aan de haak te slaan dat is toch wel jullie specialiteit, en als wij dat dat doen is het omdat jullie soms zo "untouchable" ofte ongenaakbaar overkomen, alhoewel het uiterlijk juist het tegenovergestelde uitstraalt, en met dat laatste daar hebben sommigen onder ons een probleem mee. Ze zien een vrouw die er alles aan doet om op te vallen, maar ze mogen er amper naar wijzen. Vrouwen durven dan zelf al eens de leugen vertellen dat ze zich optutten voor zichzelf. Wat een flauwekul.

Reclame

JohnD

#19 , 14 dec 2010 16:35

Om rechten te hebben moet men naar de rechtbank.
Om te trachten rechten te verkrijgen is gij bedoelen zeker ? Ik geloof daar al lang nie meer in.

roderidder
Topic Starter
Contacteer: Website

#20 , 15 dec 2010 00:33

Het verschil tussen hebben en trachten is groot.
Zo groot zelfs dat vele vaders, die rechten gekregen hebben, ook hebben kunnen vaststellen dat al hun getrachte pogingen tot dat recht, hebben geleid tot onrecht.

RR

JohnD

#21 , 15 dec 2010 01:47

'k Had het zelf niet beter kunnen verwoorden RR

xena

#22 , 15 dec 2010 09:07

En wat moeten jongens dan doen om later niet alleen te moeten wonen?
Opscheppen en streken verkopen en als da ni lukt op reis gaan naar de fillipijnen
Ja, ja princess 'k zou u eens willen zien moest u toevallig een man zijn.
misschien gebruik ik toevallig wel de naam van mijn jongste dochter , aan de dok heb ze allesinds een andere bijnaam dan princess namelijk "platte kaas" op zijn dialects uitgesproken

zet een tweeling in een danscafé mee een madam in de buurt , de brave eerlijke werkman aan den toog en de opschepper mee een berg schulden en aan het spul die heel sympathiek wa mee zijn kont gaat draaien op de dansvloer en wat gaat stoeven over wat hij allemaal (niet) heeft dat ze achteraf een pak rammel krijgt omdat ze schulden niet mee wil afbetalen zal die er allicht niet bijvertellen , wie heeft de meeste kans volgens u om mee de madam vandoor te gaan .

JohnD

#23 , 15 dec 2010 15:14

Ik snap er al lang niets meer van. En ik maar dromen van een warrior princess. 't is gij vrouwetruukskes gebruiken me dunkt.

Terug naar “Praat café”