#23 , 06 mei 2007 22:40
mijn vader heeft mij gedagvaard voor een wagen van hem die hij 8 jaar geleden heeft gestald in mijn garage , nu beweert hij dat ik hem weiger terug te geven , een vriend van ons beide is deurwaarder en is vorig jaar hier geweest , niet in functie. Nu eist mijn vader 12500 euro dervingsvergoeding omdat hij nooit heeft kunnen rijden met de wagen zegt hij, Hij eist de vergoeding van toen de deurwaarder is hiergeweest , maar er is nooit een pv van opgemaakt , het eerste proces heb ik hierdoor verloren , er werd een deskundige aangesteld want ik zou de auto ook nog gesaboteerd hebben , maar dat heb ik gewonnen , de auto was als nieuw , dus de kosten zouden voor hem zijn volgens het vonnis, nu 6 maand later begint hij opnieuw te processen tegen mij over de schadevergoeding, kan ik hem niet aanklagen voor tergend en roekeloos geding , hij rijd al 6 maand rond met de auto en nu begint die opnieuw , hij heeft heel veel geld en wil mijn gezinnetje ruineren , daar draait het gewoon om zegt hij zelf tegen iedereen , maar aan de brieven van zijn advocaat staan allemaal verzinsels