Onverslaanbaar duo uit Hasselt

swapper
Topic Starter

Onverslaanbaar duo uit Hasselt

#1 , 09 feb 2011 02:37

Waar is de nodige objectiviteit, sereniteit, juridische competentie en welsprekendheid...nu weet ik waarom mijn zaak door de raadkamer werd doorverwezen.
En dan ook nog geld van gedetineerden vangen terwijl deze een recht op gratis bijstand hebben...naja, iemand moet dit soort feestjes toch betalen, of niet?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
float
Juridisch actief: Ja

#2 , 09 feb 2011 08:18

Wat is de bedoeling?

swapper
Topic Starter

#3 , 09 feb 2011 09:41

Niets, is toch een leuk weetje of niet? Zie je niet vaak, stomdronken advocaten op het internet die blijkbaar van elkaar houden of hebben ze misschien zelfs drugs genomen?

Reclame

Vandebos

#4 , 09 feb 2011 09:48

Lijkt me eerder rancune dan een nuttig weetje. Uw definitie en deze die het JF hanteert voor dit subforum lijkn niet dezelfde. Post gekuist.

swapper
Topic Starter

#5 , 09 feb 2011 10:49

Dit is beslist geen rancune echter vind ik dat je rechtzoekenden best voor dit soort figuren mag waarschuwen, ze bieden zich bij de gedetineerden in diverse gevangenissen aan en laten zich door derden voorschotten betalen terwijl gedetineerden recht op gratis rechtsbijstand hebben en vieren van de poen vette feesten, als ze dan ook nog zo dom zijn en dat zelf op het net gooien, dan vragen ze er toch om? Lijkt me leuk voor dit soort zwarte schapen een extra subforum te openen.

Vandebos

#6 , 09 feb 2011 11:15

Dan lijkt het me eerder aangewezen hun balie te contacteren en te wijzen op hun sollicitatie gedrag. Een klacht wegens laster en eerroof gedeponeerd door hen lijkt me het laatste wat je wenst?

Terug naar “Weetjes”