Dat vind ik toch de beste zin van het artikelDe vorige drone was enkele maanden geleden zoek geraakt tijdens een interventie in Lanaken.
En politie mag wel meer dingen die voor de gewone burger verboden zijn.
Dat vind ik toch de beste zin van het artikelDe vorige drone was enkele maanden geleden zoek geraakt tijdens een interventie in Lanaken.
En politie mag wel meer dingen die voor de gewone burger verboden zijn.
Ik zou die website toch niet te serieus nemenEn dan zeer recent die boer in Dendermonde die dacht: Gtfrmljrddj*** een eend over mijn wortelveld en terstond met zijn jachtbuks het droontje van de politie neerschoot
http://www.deklaptand.be/boer-gearreste ... te-appels/" onclick="window.open(this.href);return false;
neen, het mag niet. Maar de ene politie kan moeilijk een PV opmaken als de andere politie er eentje laat vliegen. De klacht zou ook niet behandeld kunnen worden, omdat er geen regelgeving rond bestaat waarop de rechter zich zou kunnen baseren of er wel reglementair gevlogen werd Bekijk het zo: personen of bedrijven die momenteel vliegtesten doen met hun speeltjes worden niet beboet. Er zou wél beboet kunnen worden als een droontje over de openbare weg vliegt, want dan is het een potentieel gevaarlijk object. Daarom doen de droonmensen hun testen vooral op privéterreinen/parkings/velden.
regelgeving rond modelluchtvaart, gaat over vlieg(tuig)modelletjes en niet over drones. Zo'n model kan niet wat een drone kan. Het is vooral ook het camera/filmgegeven dat een groot verschil zal uitmaken ivm de privacywetgeving.