zowel in de vorige als huidige wetgeving is dat niet het geval. Bij een zware fout moet de werkgever géén gewaarborgd loon betalen.Een werknemer drinkt op zaterdag een stuk in zijn voeten en ladderzat rijd hij tegen een boom, en de werkgever gaat 2 maanden loon betalen omdat de werknemer ladderzat op een boom rijd.
Zou er ooit al eens één regeringsverklaring geweest zijn waar een vakbond volledig mee akkoord was ?Het zal niemand verbazen dat ik als vakbondsmedewerker niet echt tevreden ben met de regeringsverklaring. Maar zelfs als ik het neutraal probeer te bekijken (maatregelen op zich aanvaarden, maar kijken wat er opgelost wordt/extra fout gaat) zitten er een aantal serieuze fouten. Ik hoop dat ze die nog rechttrekken.
de werkgeversorganisatie's springen nu toch een behoorlijk gat in de luchtZou er ooit al eens één regeringsverklaring geweest zijn waar een drukkingsgroep volledig mee akkoord was ?
maar zijn er zeker niet volledig mee akkoord. Net zoals ook de vakbond in het verleden ook al blij gezweest zijn met regeringsakkoorden, maar nooit volledig mee akkoord waren.de werkgeversorganisatie's springen nu toch een behoorlijk gat in de lucht.Zou er ooit al eens één regeringsverklaring geweest zijn waar een drukkingsgroep volledig mee akkoord was ?
het slimme daarvan is, dat men in de praktijk met de loonsbesparingen de belastingvrije bonussen en de andere belastingvrije creative voordelen kan optrekken van de kapitalisten. een slimme indexsprong is niet meer dan een wolf in een schapenvachtWeet iemand hoe het "slimme" deel van de slimme indexsprong in de praktijk zal worden gebracht?????