De situatie is
10 maart heb ik van gerechtsdeurwaarder een BETEKENING - BEVEL gekregen, binnen de 24 uur heb ik hem gecontacteerd en heb afgesproken in het einde van elke maand het bedrag van 100 euro's betalen, ik heb hem verzekerd dat tot mei - juni 2014 zal ik het volledige bedrag voldoen ( wanneer zal ik mijn vakantiegeld ontvangen).
Na een week heb ik UITVOEREND BESLAG OP ROEREND GOED (auto) ontvangen van dezelfde gerechtsdeurwaarder, ik heb hem weer gebeld, en weer hebben we afgesproken , in het einde van maart heb ik het bedrag 100 euro's aan bankrekening gestort zoals hebben we afgesproken.
Maar 11 april stuurt hij een brief naar mijn werk en vraagt het bedrag van mijn salaris, vandaag 15 April heb ik weer aan hem gebeld en hij zegt dat de raadsman van de verzoeker ( mijn ex-vrouw) had geen akkoord het volledige bedrag op termijnen, die waren met gerechtsdeurwaarder afgesproken, ontvangen, nog zal nog meer extra kosten komen en mijn salaris zal gearresteerd worden.
Ik vind het raar want ik heb met gerechtsdeurwaarder 2 keer afgesproken over afbetalingsplan, ik betaalde al gedeelte van bedrag in het einde van maart, maar hij blijft nog extra kosten rekenen, mijn salaris zal gearresteerd worden zonder mij te komen te weten.
Als bewijs heb ik bankuitreksel en het overzicht van gemaakte telefoontjes.
Kunt u mij een advies geven wat ik kan in deze situatie doen?
Alvast bedankt!