huurders

jokke
Topic Starter

huurders

#1 , 27 nov 2008 21:08

Na een jaar naar de vrederechter lopen en geen centen te krijgen voor de huur van mijn appartementje, heeft de vrederechter een vonnis uitgesproken. De betekening van dit vonnis is nu langer dan een maand geleden. De huurder is ondertussen al verhuist maar er zijn nog een aantal kapotte spullen aanwezig in het apartement. Na contact met de huurder wil ze de sleutel niet komen afgeven en me blijkbaar ook nog eens laten opdraaien voor de deurwaarderkosten voor een effectieve uitzetting. (maar ze woont er dus niet meer). Hoe kan ik die kosten vermijden en asap het app terug verhuren zonder ook nog eens die kosten te moeten betalen. Van de huurder ga ik waarschijnlijk toch niets meer ontvangen.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JohnD

#2 , 29 nov 2008 08:44

Je kan misschien al eens begnnen met deze post te plaatsen in de juiste rubriek, nl. onder vastgoed recht > huren.

Reclame

Terug naar “Actuele Thema's”