Schietpartijen

Daffus2005

#31 , 22 jun 2006 14:19

Gesteld dat we het over "vuurwapens" hebben kan dat best zijn, maar als je de statistieken voor Belgie er dan bijneemt, dan moeten we:
1. Alcohol verbieden
2. Tabak verbieden
3. Gevechtssporten verbieden
4. enz enz

Met die zaken zijn er al veel meer levens verwoest dan je je kan voorstellen. Mijn vrouw komt zelf uit bvb een gezin waar de drankduivel heerste, en zij draagt hier nog altijd de gevolgen van. Maar zij leeft nog, terwijl er elk jaar duizenden doden te betreuren zijn door alcohol.
En deze zaken zijn er ook voor het recreatief gebruik; alleen zijn er door de aard van deze beestjes veel meer excessen...

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bermudez

#32 , 22 jun 2006 17:29

Sperwer,

U bent nen Anti, en ik ben ne Pro. Ik laat u met rust, en hij laat mij met rust.
Als we alles moeten verbieden wat levensbedreigend zou kunnen zijn, of wat ik of hij of iemand anders niet leuk vinden, man, dan blijft er nie veel meer over.

Ik denk dat er in't leven veel gevaarlijker dingen zijn dan een sportschutter die met zijn wapen in de auto naar de schietstand rijd.

Reclame

Terug naar “Actuele Thema's”