Tomorrowland hell

notactuallymyname
Topic Starter

Tomorrowland hell

#1 , 08 mei 2015 20:03

Ik kocht een tijdje terug tickets voor Tomorrowland 2015 voor mij en enkele vrienden. Omdat ik onlangs ontslagen werd, verkocht ik alvast mijn eigen ticket.
Door mijn ontslag zag ik mij ook genoodzaakt te verhuizen. Ik verhuis normaal gezien volgende maand en heb daar uiteraard nog geen officieel bewijs (domicilie) van.
Ik mailde Tomorrowland met de volgende vraag:
Beste,
In Juni verhuis ik naar een ander adres. Is het nog mogelijk om de Tomorrowland tickets die ik voor mijn vrienden bestelde nog te veranderen van adres? Indien onmogelijk: hoe en wanneer worden de bracelets verstuurd? Als dit via bPost gebeurt, kan ik eventueel nog op deze manier proberen de tickets door te sturen.
Het antwoord dat ik kreeg was een copy/paste van hun website en beantwoorde niet al mijn vragen:
Nadat de bestelling geplaatst is, is het niet langer mogelijk om het adres te wijzigen.
In het geval dat u verhuist, kunt u tot 5 mei 2015 per e-mail een verzoek tot wijziging van het adres sturen naar [email protected]. BELANGRIJK! Vermeld in uw e-mail de volgende informatie: een bevestiging van de gemeente dat u verhuisd bent, het bestelnummer, uw oude adres en uw nieuwe adres.
Na 5 mei is het NIET langer mogelijk om uw adres te wijzigen daar Tomorrowland de polsbandjes tijdig moet verzenden.
ADRESWIJZIGINGEN GLOBAL JOURNEY
Adreswijzigingen zijn mogelijk en kosten €300,-. U kunt uw wijzigingsverzoek sturen naar [email protected].
Als u verder nog vragen heeft, kunt u terecht op onze Customer Service website en official Tomorrowland website.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wij wensen u een prettige dag.
Is er een manier waarop ik alsnog er zeker van kan zijn dat mijn vrienden het festival kunnen betreden?
Er werd een klein fortuin betaald voor deze tickets en het lijkt me wel absurd dat de organisatie de toegang zou weigeren...

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 08 mei 2015 23:17

Uw post laten doorsturen bv?
In het andere geval eens vragen met welke verzenddienst alles verstuurd wordt.

VDG2

#3 , 09 mei 2015 09:49

Inderdaad post laten doorsturen via b post.

Reclame

notactuallymyname
Topic Starter

#4 , 10 mei 2015 21:07

Ik was inderdaad ook al in die richting aan het denken.
Daarvoor moet ik uiteraard wel zeker zijn dat deze tickets via bpost worden gestuurd.
Ik stuurde ze alvast nog een mail.

Bedankt voor jullie reacties in ieder geval!

Terug naar “Actuele Thema's”