Hoi iedereen
Ben nieuw op het forum dus weet niet of ik juist zit, maar hier men vraag:
Ik ben een student aan hogeschool en in mijn vrije tijd maak ik mobiele applicaties en zou hier graag ook een mooi centje aan bijverdienen.
Nu heb ik al verschillende gratis applicaties online staan, de ene wat succesvoller als de andere, en zou graag in de toekomst beginnen werken met advertenties, of een kleine som vragen voor de applicatie. Ik weet dat ik "zonder probleem" dat nu al kan, maar volgens mij is dit volgens de wet illegaal als ik dit niet aangeef.
Indien ik geld verdien, is dit nooit stabiel, m.a.w. de ene maand kan dit €1000 zijn, de andere €50, en wie weet met een grote hit een paar tien tot honderd duizenden.
Hoe moet ik dit aanpakken? Ik heb het vak bedrijfsbeheer al achter de rug, en zou officieel zelf een bedrijf mogen starten, Ik dacht aan een éénmanszaak.
Ik heb ook het aanbod gekregen om samen te werken met marketeers uit een ander land, we zouden dan de winst 50/50 delen, kan ik dit dan ook zomaar inschrijven bij mijn eigen boekhouding, of zit dat nog helemaal anders in elkaar?
Bedankt alvast!