Spelling

dieke

Re: Spelling

#31 , 24 okt 2011 02:01

En om die reden ben ik toch nog eens gaan zoeken en ik moet met het schaamrood op mijn wangen bekennen dat het voorbeeld niet duidelijk is omdat je niet genoeg context krijgt. "Hij was erg relaxed." kan inderdaad perfect. Mea culpa. Ik ga NU slapen :oops:

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Jan S

#32 , 27 okt 2011 15:56

18-jarige schrijft meer dt-fouten dan 12-jarige : titel in GvA vandaag!

invloed , maar
Ik stoor me bv. aan de spatie voor uw komma's in veel van uw berichten. Conform de BIN-normen?
Bovenstaand bericht omvat enkel mijn persoonlijk visie en geen sluitend juridisch advies.
Raadpleeg ook steeds de bevoegde overheid.

Fore

#33 , 27 okt 2011 16:40

Als je een "zakelijke brief" moet schrijven via de BIN-normen, is dat gewoon papierverspilling. Met de helft van het aantal witregels is het nog steeds OK en je kan meer tekst kwijt.
"Lachen is de kortste afstand tussen mensen." - J.F.Kennedy

Reclame

wanton
Topic Starter

#34 , 27 okt 2011 17:41

18-jarige schrijft meer dt-fouten dan 12-jarige : titel in GvA vandaag!

invloed , maar
Ik stoor me bv. aan de spatie voor uw komma's in veel van uw berichten. Conform de BIN-normen?

Sorry , ik heb dat zo geleerd dat van die spatie. Ik zal minder komma's gebruiken. Dat van die spatie is één van die dingen die een modegril zijn. De dt-regels - die ik ook gebruik zoals ik ze heb geleerd - zijn ongeveer 60 jaar hetzelfde.
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

Fore

#35 , 27 okt 2011 18:09

één van die dingen die een modegril
in welk jaar?
"Lachen is de kortste afstand tussen mensen." - J.F.Kennedy

jojan

#36 , 28 okt 2011 10:52

Spelling is ook een modegril.

Terug naar “Actuele Thema's”