#35 , 15 okt 2011 14:00
en de miljoenen levens die verwoest worden door de drugsoorlog? daarvoor zet ik alles in als ik zou pokeren. Dit is van onschatbaar waarde, juridische deze wereldwaanzin te stoppen.
Waarvoor zouden we angst hebben om drugs toe te laten? Ik heb veel meer angst van psychopatische dronkenlappen dan van iemand die aan het trippen is. En het is minder gevaarlijk dan een weekendje stappen.We kunnen wel onze kinderen relatine geven zodat ze onze onzin willen slikken in plaats van hun natuur en bossen te geven waar ze kunnen ravotten. Neen de kapitalistische onzin moet blijven duren, zaken vullen tot we onzelf en onze kinderen in een verwoeste uitgemolken wereld achterlaten. Bedankt lepe mensheid.
Ik blijf een advocaat zoeken voor deze kwestie omdat juridisch aan te pakken, het zou een wereldprimeur zijn.
Amaai, wat een opmaak. Vet, onderstreept, 5 maal van kleur veranderen in 5 lijntjes tekst, smilies....
Lijkt een beetje op Dali na een overdosis speed.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!