onwettig huiszoekingsbevel

69_Shorty_69

Re: onwettig huiszoekingsbevel

#31 , 24 jun 2011 22:34

Maar is het niet zo dat een wet pas wet is als Kamer en Senaat het gestemd heeft en dat de Koning deze ondertekend heeft en pas na de publicatie in het Staatsblad uitvoerbaar?

Vermits er geen Koning was noch een Kamer en Senaat en bijgevolg ook geen Staatsblad, welke waarde heeft deze wettekst dan?

Sorry voor het off-topic gaan eventjes maar hier wil ik toch even het fijne van weten :)...
dura lex sed lex

Reporter: What do you feel when you shoot a terorrist?
Marine Sniper: *Chuckles* RECOIL

When you run from the law you'll only get to jail tired

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#32 , 24 jun 2011 23:45

Bij de oprichting van deze staat werden de bestaande wetten die geen conflict veroorzaakten met het staatsbeeld dat de revolutionairen voor ogen hadden herbekrachtigd in het nieuwe Koninkrijk België. Deze bevatten oa een flink deel van de Code Napoléon, doch eveneens wetgeving van onze Noorderburen en nog enige restanten uit de Habsburgertijd.

69_Shorty_69

#33 , 25 jun 2011 15:33

bij deze hartelijk bedankt VDB :wink:
dura lex sed lex

Reporter: What do you feel when you shoot a terorrist?
Marine Sniper: *Chuckles* RECOIL

When you run from the law you'll only get to jail tired

Reclame

jpc6000
Topic Starter

#34 , 15 okt 2011 01:48

[, mij laten verdedigen voor die hoge rechtshoven zal niet voor niet goedkoop zijn.[/color]

]
Misschien zal je nog meer wiet en andere rommel moet gaan kweken en verkopen om uw procedure naar cassatie te kunnen betalen. :mrgreen:
:D :? en de miljoenen levens die verwoest worden door de drugsoorlog? daarvoor zet ik alles in als ik zou pokeren. Dit is van onschatbaar waarde, juridische deze wereldwaanzin te stoppen. Waarvoor zouden we angst hebben om drugs toe te laten? Ik heb veel meer angst van psychopatische dronkenlappen dan van iemand die aan het trippen is. En het is minder gevaarlijk dan een weekendje stappen.We kunnen wel onze kinderen relatine geven zodat ze onze onzin willen slikken in plaats van hun natuur en bossen te geven waar ze kunnen ravotten. Neen de kapitalistische onzin moet blijven duren, zaken vullen tot we onzelf en onze kinderen in een verwoeste uitgemolken wereld achterlaten. Bedankt lepe mensheid. Ik blijf een advocaat zoeken voor deze kwestie omdat juridisch aan te pakken, het zou een wereldprimeur zijn.
Het eerste misbruik van recht is het voorrecht

Oude Belg

#35 , 15 okt 2011 14:00

:D :? en de miljoenen levens die verwoest worden door de drugsoorlog? daarvoor zet ik alles in als ik zou pokeren. Dit is van onschatbaar waarde, juridische deze wereldwaanzin te stoppen. Waarvoor zouden we angst hebben om drugs toe te laten? Ik heb veel meer angst van psychopatische dronkenlappen dan van iemand die aan het trippen is. En het is minder gevaarlijk dan een weekendje stappen.We kunnen wel onze kinderen relatine geven zodat ze onze onzin willen slikken in plaats van hun natuur en bossen te geven waar ze kunnen ravotten. Neen de kapitalistische onzin moet blijven duren, zaken vullen tot we onzelf en onze kinderen in een verwoeste uitgemolken wereld achterlaten. Bedankt lepe mensheid. Ik blijf een advocaat zoeken voor deze kwestie omdat juridisch aan te pakken, het zou een wereldprimeur zijn.

Amaai, wat een opmaak. Vet, onderstreept, 5 maal van kleur veranderen in 5 lijntjes tekst, smilies....

Lijkt een beetje op Dali na een overdosis speed.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#36 , 15 okt 2011 14:17

Wat heeft psychopatie met dronkenschap te maken?

Terug naar “Actuele Thema's”