het ei van justitiepark

xena
Topic Starter

het ei van justitiepark

#1 , 29 sep 2011 14:51

.
Laatst gewijzigd door xena op 20 okt 2011 16:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Oude Belg

#2 , 29 sep 2011 16:52

blijkbaar als je genoeg miljoenen aan belastingen fraudeert krijg je nog een flinke bonus
Probeer maar. :lol:
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

roderidder
Contacteer: Website

#3 , 29 sep 2011 22:59

Hans Rieder was meesterlijk. Zijn boodschap. Wie moet dat alles gaan betalen denkt U?

Niet die schadevergoeding, maar dat jarenlange en vele werk dat blijkbaar nog niet af is en wetende dat je er allicht juridisch niets meer zal kunnen doen omdat het te lang geduurd heeft. Mij heeft hij allesinds overteugd dat justitie Uw geld heeft gestolen !!

Zijn visie over de orde (over de zwijgplicht die advocaten opgelegd hebben gekregen over wat hij noemt een "openbare zitting" - dus over een andere zaak-) heb ik niet goed verstaan ofwel was ik zo verbijsterd te denken dat hij zo snedig en raak heeft uitgehaald dat hij in Ter Zake de hele orde van advocaten te kakken zette.

RR

Reclame

Terug naar “Actuele Thema's”