Verloren data (14/02/2011)

webmaster
Topic Starter
Beheerder

Verloren data (14/02/2011)

#1 , 14 feb 2011 22:18

Beste forum-bezoeker,
Trouwe gebruikers,

Deze namiddag werd - buiten ons medeweten - een server-upgrade uitgevoerd bij de firma waar onze website gehost wordt.

Tijdens dit proces werden de gegevens (login, berichten,...) van mensen die net op dat moment aan het posten of registreren waren gewist.

Ik betreur dit ten zeerste en heb er mijn host ook op aangesproken.

Er staat ons geen alternatief dan de verloren gegane berichten opnieuw te plaatsen.

Onze excuses.

Bart

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
float
Juridisch actief: Ja

#2 , 15 feb 2011 16:54

Ik krijg op deze pagina altijd het volgende:
Zoek hotels
Bestemming
Aankomstdatum
Vertrekdatum
Ik heb nog geen specifieke data
Zoek

:-)

Oude Belg

#3 , 15 feb 2011 17:17

@ float : waarschijnlijk krijg je een gratis reis aangeboden als compensatie.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Reclame

Vandebos

#4 , 15 feb 2011 17:45

Tuurlijk, je mag kiezen uit een weekarrangement Algerije, Jemen, Jordanië of Syrië. Wel zelf zorgen voor een goede vakantieverzekering... :mrgreen:

webmaster
Topic Starter
Beheerder

#5 , 16 feb 2011 23:10

Update 16/02 om 23uur:

We hebben zonet een algemene update uitgevoerd van de software.

Mochten jullie kleine (of grote) fouten tegenkomen: doe ons een plezier en meld het ons hier.

Het inlog-probleem zou opgelost moeten zijn. We hebben nu wel even het cache-geheugen volledig gewist zodat we met een propere lei kunnen herbeginnen, dus u zult wel even login en paswoord opnieuw moeten invullen bij de volgende login. Sorry voor het ongemak.

Dank voor uw begrip & geduld !

Bart

Terug naar “Actuele Thema's”