ik denk dat in hoeveelheid oorlogen, jaren oorlog en aantal doden de moslims nog altijd veel "schade" in te halen hebben. Zelfs al kijk je maar naar de laatste 50 jaar. God bless the USA.
Het hangt ervan af of U de tachtig miljoen doden die door de moslimse troepen werden teweeggebracht in India erbij wil rekenen, en of U de 20 tot 40 miljoen doden van Stalin mee in rekening brengt.
Vergeet U vooral ook niet de grootste naoorlogse genocide in Bengalen mee te tellen, waar ongeveer 3.5 miljoen hindoes en gematigde moslims in de pan werden gehakt begin jaren 1970. Iets waar we hier weinig over te weten kwamen in de voorronde van de oliecrisis.
Houd in uw berekening misschien ook even rekening met de eeuwenlang durende arabische slavernij, waarbij alle gevangen mannetjes werden gecastreerd en slechts 10% het overleefde (men zou met alle plezier toch verkozen hebben om in de amerikaanse plantages te gaan werken als men naar de huidige etnische samenstelling van de bevolking kijkt en deze vergelijkt met de islamitische landen die een veelvoud aan slaven hebben gehad gedurende een veelvoud van eeuwen), toch zijn die maatschappijen amper doorspekt met afrikaanse nazaten van de slaven. Van de slaven weggehaald uit zwart Afrika is zeker 80% door moslim-handen gegaan. Tel daarbij dan nog de miljoenen blanke en de miljoenen Indiase slaven, en het staat vast dat de islam in de wereldgeschiedenis de absolute kampioen van de slavernij is.
Ik betwijfel dus héél erg of de moslims enige "schade" moeten inhalen, ik vrees dat ze "met stip" aan de top staan.