verzekering gewaarborgd inkomen

katleen 75
Topic Starter

verzekering gewaarborgd inkomen

#1 , 09 feb 2008 11:25

Ik wil m'n verzekering gewaarborgd inkomen laten aanpassen.
(in kader van groepsverzekering + verhogen van bedrag).
Hiervoor diende ik een medische vragenlijst door de huisarts te laten invullen.
Nu wil de verzekeringsmaatschappij een clausule laten inbouwen ivm m'n linkerknie, gewoon op basis van het feit dat er in november een scan gemaakt werd.
Ik heb deze scan laten maken om zeker te zijn dat m'n knie OK is.
Na het lopen van een halve marathon had ik een vage klacht en zowel de huisarts als ikzelf wilden zeker zijn dat er niets mis is met m'n knie.
Wat bleek lichte slijtage, maar verder alles OK, geen medicatie nodig en ik mag gewoon blijven lopen. (ben trouwens nooit gestopt met lopen).
Nu wil men elk letsel, complicatie of verwikkeling via een clausule uitsluiten, kan dit zomaar? De clausule is zo vaag dat als ik bijv.ooit zou vallen op die knie of eender wat aan m'n linkerknie zou krijgen ze volgens mij niets moeten uitbetalen...
Ik die gewoon met m'n eigen gezondheid bezig ben en daarom die scan heb laten maken vind dit echt niet kunnen...

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding