na een ongeval in mijn recht met een vrachtwagen die in mij zij gereden is , werd er geconcludeerd dat de vrachtwagen dus van de tegenpartij niet verzekerd was.
Ik heb uiteindelijk na een jaar wachten een vergoeding gekregen voor mijn total loss wagen en de lichamelijke letsels van mijn vrouw .
De vergoeding kwam van het Belgisch Gemeenschappelijk Waarborgfonds en waauwww wat een vergoeding 1250 € waarvan nog eens +- 250 € vrijstelling die ze afhouden en heb voor mijn autowrak Saab 267 € !!!
Ik heb 30 jaar ongeval vrij gereden .
Nu staat er een zogzegde Administratief Inspecteur aan mijn deur die komt vragen om 267 € terug te betalen aan het Belgisch Gemeenschappelijk Waarborgfonds omdat ze het dubbel zouden uitbetaalt hebben .
Het is inderdaad zo dat ze de 267 € teveel betaald hebben volgens mijn vrouw.
Ik zeg dus tegen de Administratief Inspecteur dat ik dat niet wil terug betalen ten eerste omdat ik daar geen geld voor heb en ten tweede uit principe dat hun administratie hun werk niet naar behoren heeft uitgevoerd door mij nog eens 267 € uit te betalen.
Mijnheer de Administratief Inspecteur verteld dan doodleuk tegen mij u had dat moeten zien en het ons doorgeven (dus ik zou hun administratie moeten doen )
Nu geeft hij mij de tijd geeft tot half maart 2017 om dit terug te betalen of er anders een advocaat word opgezet .
Zijn ze niet beschaamd daar . En dan is men verbaasd dat er mensen rondrijden zonder autoverzekering .
Dit zijn maffia praktijken .
Wat moet ik nu doen wie is er in zijn recht ik omdat ze zelf de fout hebben gemaakt of zij ?
Anders schakel ik een advocaat in uit principe .