ja
ik ben de klant.
poetshulp vraag om het product aan te schaffen.
het is met de beste intentie bedoelt dus niet opzettelijk schade aangebracht.
ik verwacht toch dat de poetshulp weet welk product ze mag gebruiken op welke materialen .
hier krijgen ze toch opleiding over.
Mevrouw, ik ging er van uit dat de TS de poetsvrouw was. Excuses ( eerste vorm van dementie ? ).
Is nu een andere invalshoek.
In dit geval is het dienstencheque bedrijf diegene die de schade moet verhalen op de verzekering;
gezien poetshulp in dienst is van het bedrijf. Poetshulp maakt een ( onbewuste ) fout in dienstverband.
Poetshulp maakt geen opzettelijke fout, kan dus niet verantwoordelijk gesteld worden. Enkel bij opzettelijke fout, of herhaaldelijk
dezelfde fouten maakt.
Poetshulp is in dienstverband van het bedrijf. Deze is normaal verzekert.
Stel samen met uw poetshulp een verslag op en een foto van de schade; beide ondertekenen en door geven aan het bedrijf.
Hou het origineel in uw bezit.
Zou het zeker ook doorgeven aan uw eigen verzekering ( of laat uw makelaar ter plaatse een verslag maken, die kan dan druk
zetten op de verzekering van het bedrijf.