Dat klopt ook al niet. Of men nu via een makelaar gaat of rechtsreeks neemt NIETS weg van de verplichtingen van een verzekeraar.Zeker geen betwisting mogelijk, kom net van een andere verzekeraar die me ook vertelde dat wanneer je rechtstreeks bij een maatschappij gaat je vaak zelf de stappen moet ondernemen...
veranderen van verzekering is dus al een zekere....
De cliënten zijn niet degenen die de dossiers moeten beheren! Iedere verzekeraar moet de voorwaarden van de polis honoreren.
Ik heb steeds rechtstreekse verzekeringen zonder tussenpersoon, zo heb ik zelf veel betere controle over alles.
Ik heb nog nooit zelf een dossier moeten behartigen. Men moet zelf de schade melden aan zijn EIGEN verzekering, niet aan de verzekering van de TEGENPARTIJ. Hier draait men de wereld op zijn kop!!!!
Ombudsman dient ingelicht wegens in gebreke blijven van verzekering.
Trouwens waarom zouden ze het werk zelf doen indien tegenpartij verzekering A is en niet als het B is????
Hun argument is dat ze niets zelf doen omdat tegenpartij één bepaalde verzekeringsmaatschappij is.....kan het nog groffer?