#2 , 02 feb 2017 13:54
Toen ik vandaag wou antwoorden op uw bericht moest ik even ademhalen want ik kreeg toch de neiging dat u niet geleerd hebt hoe een tekst deftig te schrijven. Als u een tekst leest, is het namelijk héél nuttig om af en toe een alinea toe te passen zodat mensen een struktuur in je verhaal kan zien. Dus graag je tekst iets beter schrijven, zo kan je meer antwoorden verwachten. Om het je duidelijk te maken, zal ik het zelfs nog eens herhalen! Toen ik vandaag wou antwoorden op uw bericht moest ik even ademhalen want ik kreeg toch de neiging dat u niet geleerd hebt hoe een tekst deftig te schrijven. Als u een tekst leest, is het namelijk héél nuttig om af en toe een alinea toe te passen zodat mensen een struktuur in je verhaal kan zien. Dus graag je tekst iets beter schrijven, zo kan je meer antwoorden verwachten. Om het je duidelijk te maken, zal ik het zelfs nog eens herhalen! Toen ik vandaag wou antwoorden op uw bericht moest ik even ademhalen want ik kreeg toch de neiging dat u niet geleerd hebt hoe een tekst deftig te schrijven. Als u een tekst leest, is het namelijk héél nuttig om af en toe een alinea toe te passen zodat mensen een struktuur in je verhaal kan zien. Dus graag je tekst iets beter schrijven, zo kan je meer antwoorden verwachten. Om het je duidelijk te maken, zal ik het zelfs nog eens herhalen! Toen ik vandaag wou antwoorden op uw bericht moest ik even ademhalen want ik kreeg toch de neiging dat u niet geleerd hebt hoe een tekst deftig te schrijven. Als u een tekst leest, is het namelijk héél nuttig om af en toe een alinea toe te passen zodat mensen een struktuur in je verhaal kan zien. Dus graag je tekst iets beter schrijven, zo kan je meer antwoorden verwachten. Om het je duidelijk te maken, zal ik het zelfs nog eens herhalen! Toen ik vandaag wou antwoorden op uw bericht moest ik even ademhalen want ik kreeg toch de neiging dat u niet geleerd hebt hoe een tekst deftig te schrijven. Als u een tekst leest, is het namelijk héél nuttig om af en toe een alinea toe te passen zodat mensen een struktuur in je verhaal kan zien. Dus graag je tekst iets beter schrijven, zo kan je meer antwoorden verwachten. Om het je duidelijk te maken, zal ik het zelfs nog eens herhalen! Toen ik vandaag wou antwoorden op uw bericht moest ik even ademhalen want ik kreeg toch de neiging dat u niet geleerd hebt hoe een tekst deftig te schrijven. Als u een tekst leest, is het namelijk héél nuttig om af en toe een alinea toe te passen zodat mensen een struktuur in je verhaal kan zien. Dus graag je tekst iets beter schrijven, zo kan je meer antwoorden verwachten. Om het je duidelijk te maken, zal ik het zelfs nog eens herhalen!