Dat kan je niet stellen op basis van de gegevens.Tuurlijk ben je hier kansloos... Uw broer voert een manoeuvre uit. Dat de tegenpartij aan 140 of 250 km/h reed is eigenlijk nutteloze informatie.. Maar de schuld van het ongeval ligt nog steeds bij uw broer.
Enkel als dat ook feitelijk vastgesteld is ...Die tegenpartij kan inderdaad zwaar gestraft worden voor zijn overdreven snelheid
Er is dus geen bewijs van, en de betrokkene gaat niet zo dom zijn om dat te herhalen ...De tegenpartij heeft dit gezegd tijdens het afnemen van de verklaring, maar politie heeft dit niet opgenomen in het PV (DIT is pas dom!)
Hij heeft het ook maar nipt gehaald hoor, als de ambulance iets later ter plaatste was geweest, had hij het niet meer kunnen navertellen.Er is dus geen bewijs van, en de betrokkene gaat niet zo dom zijn om dat te herhalen ...De tegenpartij heeft dit gezegd tijdens het afnemen van de verklaring, maar politie heeft dit niet opgenomen in het PV (DIT is pas dom!)
Uw broer is ook niet aangereden tegen 140 - dat was quasi niet-overleefbaar, voor beiden ... in elk geval was er geen verklaring ter plaatse bij ongeval @ 140
Het ongeval is dus gebeurd aan een lagere snelheid, na blijkbaar stevig remmen van de tegenpartij, maar dat is achteraf onmogelijk nog aan te tonen .
(onmiddellijk nadien gaat dat als men de rijbaan afsluit en gaat kijken naar de remsporen - ja, zelfs met abs - maar dan moet je wel vaststellers hebben die wéten waarnaar en hoe ze moeten kijken ... persfotografen leggen ze soms eerder per ongeluk vast: subtiel zichtbare, proper geveegde lijntjes eindigend aan de wielen van het voertuig)
Bekijk het eens langs de andere kant, de chauffeur rijdt op zijn eigen rijvak en ineens gaat er iemand een u-bocht maken en op zijn rijvak terecht komen. Was uw broer met een camion geweest, kon die mens het waarschijnlijk ook niet meer navertellen.Hij heeft het ook maar nipt gehaald hoor, als de ambulance iets later ter plaatste was geweest, had hij het niet meer kunnen navertellen.Er is dus geen bewijs van, en de betrokkene gaat niet zo dom zijn om dat te herhalen ...De tegenpartij heeft dit gezegd tijdens het afnemen van de verklaring, maar politie heeft dit niet opgenomen in het PV (DIT is pas dom!)
Uw broer is ook niet aangereden tegen 140 - dat was quasi niet-overleefbaar, voor beiden ... in elk geval was er geen verklaring ter plaatse bij ongeval @ 140
Het ongeval is dus gebeurd aan een lagere snelheid, na blijkbaar stevig remmen van de tegenpartij, maar dat is achteraf onmogelijk nog aan te tonen .
(onmiddellijk nadien gaat dat als men de rijbaan afsluit en gaat kijken naar de remsporen - ja, zelfs met abs - maar dan moet je wel vaststellers hebben die wéten waarnaar en hoe ze moeten kijken ... persfotografen leggen ze soms eerder per ongeluk vast: subtiel zichtbare, proper geveegde lijntjes eindigend aan de wielen van het voertuig)
Dus het komt er gewoon op neer dat als iemand op je weg een manoeuvre uitvoert, je er gewoon tegenaan mag knallen zonder in fout te zijn? Ik kan gewoon niet begrijpen dat dit zomaar kan, daarom wil ik hier ook mee verder gaan.
Maar dit was niet het geval. Je moet toch echt van slechte wil zijn als je nog niet eens de moeite doet om uit te wijken of om op de weg te letten.Bekijk het eens langs de andere kant, de chauffeur rijdt op zijn eigen rijvak en ineens gaat er iemand een u-bocht maken en op zijn rijvak terecht komen. Was uw broer met een camion geweest, kon die mens het waarschijnlijk ook niet meer navertellen.Hij heeft het ook maar nipt gehaald hoor, als de ambulance iets later ter plaatste was geweest, had hij het niet meer kunnen navertellen.Er is dus geen bewijs van, en de betrokkene gaat niet zo dom zijn om dat te herhalen ...
Uw broer is ook niet aangereden tegen 140 - dat was quasi niet-overleefbaar, voor beiden ... in elk geval was er geen verklaring ter plaatse bij ongeval @ 140
Het ongeval is dus gebeurd aan een lagere snelheid, na blijkbaar stevig remmen van de tegenpartij, maar dat is achteraf onmogelijk nog aan te tonen .
(onmiddellijk nadien gaat dat als men de rijbaan afsluit en gaat kijken naar de remsporen - ja, zelfs met abs - maar dan moet je wel vaststellers hebben die wéten waarnaar en hoe ze moeten kijken ... persfotografen leggen ze soms eerder per ongeluk vast: subtiel zichtbare, proper geveegde lijntjes eindigend aan de wielen van het voertuig)
Dus het komt er gewoon op neer dat als iemand op je weg een manoeuvre uitvoert, je er gewoon tegenaan mag knallen zonder in fout te zijn? Ik kan gewoon niet begrijpen dat dit zomaar kan, daarom wil ik hier ook mee verder gaan.