gewaarborgd inkomen zelfstandigen

ricard
Topic Starter

gewaarborgd inkomen zelfstandigen

#1 , 21 mei 2015 18:01

ik heb reeds 10 jaar een GI voor 2500 / maand tot 67 % invaliditeit /werkonbekwaamheid
na een arthroscopie ( 29 okt 2014 ) aan knie stellen ze artrose vast derde graad . chirurg vind echter dat ik te jong ben voor prothese en kan/wil niks meer voor mij doen ( 43 jaar)
vermits ik veel te veel last heb ga ik bij een andere chirurg ( 22 jan 15) die een brace voorschrijft als voorlopige therapie . op 30maart is er een laatste raadpleging bij de chrirug ( ook mri en scans laten nemen ondertussen
op 28 februari krijg ik een oproeping voor contrle bij de raasgeneesheer .
die onderzoekt mij op 1 april en zegt dat ik voor maart maar 50 % onbekwaam ben en voor april 25 en voor de rest niet meer .
in maart had ik een doktersbriefje voor 70 % werkonbekwaam en die raadsgeneesheer herroept dat met terugwerkende kracht .
dat kan toch niet .
in d epolis staat alleen dat bij betwistingen een minnelijke medische expertsie kan plaatsvinden wiens beslissing bindend is .

kan een raadsgeneesheer zomaar dat beslissen ?

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding