Zo ik kan uitmaken uit uw reacties; is het volledige bestuur in de fout gegaan. Zeker deze persoon die de betalingen heeft uitgevoerd ( niet deze die nu beschuldigd wordt.Dat is nu net het probleem. De verslagen van toen zijn niet altijd uitgetypt geweest, steeds op papier. Deze persoon zegt alles doorgegeven te hebben die ze nog hadden van papieren. Nieuwe persoon zegt ik heb niet alles gekregen. Dus woord tegen woord. De overdracht tussen deze personen vond ondertussen bijna 2 jaar terug plaats in overeenkomst en is in de algemene vergadering van 1.5j terug in de notulen opgenomen. In die 2 jaar is er geen commentaar gekomen op de handelingen van het oud bestuurslid is, Is zelfs nog steeds een gewoon lid van de vereniging (wrs zal dit hierna veranderen, wat ik persoonlijk zeer jammer vind). Er is nog een bestuurslid over van de periode voor, tijdens en na deze persoon. En het is die persoon de boetes wil terugeisen. Als hij die stapt neemt om alles terug te eisen van die persoon, dienen alle mede bestuurders/ leden dan ook akkoord te gaan? Of is er voldoende aan een meerderheid? En draaien wij dan ook mee op voor de kosten indien het foutloopt?
Waarop geen antwoord komtEn op de AV is er steeds kwijting gegeven door bestuur - leden en eventuele externe boekhouder?