Geachte,
Ik zal even beginnen bij het begin.
Op 13/09/2018 vraag ik bij een erkend keuringsorgaan een keuring aan voor een woning. Hierin heb ik de elektriciteit proberen in orde te maken.
Klant was heel onvriendelijk en ook heel agressief.
Op 17/09/2018 ben ik jammer genoeg failliet gegaan. Zelf voor de klant een nieuwe elektricien gezocht om dit alsnog af te werken en dit ook zelf geregeld qua betaling.
Heb onmiddellijk contact opgenomen met de keuring om te zeggen dat ik failliet ben gegaan en dat de factuur op naam van de klant gezet moest worden.
Factuur staat op naam van de klant van de keuring.
Nu klant weigert elke vorm van betaling hoewel dit was afgesproken.
Keuring neemt contact op met mij terwijl ik nog onder curatele staat en zo naïef ik ben heb ik een betalingsbelofte uitgesproken puur uit angst voor die klant.
Momenteel is mijn situatie met 5 kinderen echter in die mate veranderd dat ik ondertussen een jaar verder gewoon niet in staat ben nog deze belofte na te komen.
Nu vraag ik me af kan dit nare gevolgen voor me hebben nu ze dreigen met advocaat? Kan die belofte tellen ondanks ik nog onder curatele sta?
De situatie met de klant ( dreigingen me te komen opzoeken etc...) staat ook op mail naar curator alsook naar advocaat.
Met vriendelijke groeten,