Hallo,
Als aankoper bij firma x heb ik een vraag betreffende bestellingen.
Een verkoper van firma x heeft mij telefonisch gecontacteerd ivm het leveren van een product. Aangezien hij van job ging wisselen boodt hij mij een gratis set aan van zijn producten. Een beetje naïf heb ik dit aanvaard waarna zijn klantendienst mij contacteerde om de levering te bevestigen.
2 weken na de feite ontvang ik een factuur van een aanzienlijk bedrag. Ik stuur hem een aangetekend schrijven met het verzoek de producten terug te halen aangezien ik geen bestelbon gestuurd heb voor deze producten.
1 week later belt deze verkoper mij en laat mij het bandje van zijn klantendienst horen waarop de stem van de klantendienst mij de leverdatum bevestigd na gesprek met verkoper x en de hoeveelheid. Ik antwoord hier op "oké"
De verkoper beweert dat deze gespreksopsname geldt als verkoopsakkoord.
Ik vertel hem dat de lampen gratis waren maar van dit gesprek laat staan opname weet hij niets af.
Ik voel mij nu een beetje bedrogen maar weet niet of ik in mijn recht ben als ik deze factuur niet betaal.
Elk advies is welkom
Bedankt