Beste mensen,
Graag had ik wat advies en informatie gekregen betreffende onderstaande situatie:
Er komt hier in de buurt een handelspand vrij waarvan de vraagprijs €300000 bedraagt. Het gelijkvloers is ingericht als dancing met alles erop en eraan (garage, bergruimte, tuin,...). Het eerste verdiep bestaat uit een grote bureauruimte (60m²), dressing, 3 slaapkamers, ruime badkamer. Het tweede verdiep omvat een ruimte living (200m²) met een ingebouwde keuken.
We zijn met vier geïnteresseerd om het te kopen. Enerzijds met de bedoeling om er met drie in te wonen en anderzijds om met vier de discotheek tijdens het weekend uit te baten (tijdens de week hebben we alle vier ons vast werk dat we niet gaan opgeven).
Nu is mijn vraag wat er zoal mogelijk is van formules vb. het gebouw kopen met persoonlijke leningen (privé) en dan het onderste gedeelte verhuren aan de bvba (lijkt mij het meest logische) of zijn er nog andere (lees betere) mogelijkheden?
Ik ga dit sowieso bespreken met mijn boekhouder en nog andere experts maar had graag es jullie mening gehoord.
Alvast bedankt !!!
Groeten