Werken beëindigd bij extreem onbeleefde klant
Geplaatst: 25 mei 2023 12:25
Beste,
Korte schets mevrouw X neemt contact op met ons bedrijf voor werken (afwerking in de badkamer) dit omdat haar vorige aannemer haar in de steek heeft gelaten. En met de architect heeft zij een kleine conflict.
Wij maken een offerte op deze keurt zij goed, onze collega onderaannemer start daar met 3 dagen met werken, vervolgens krijg ik een audio bericht van hem dat madam in kwestie hem heeft uitgescholden met klote man, godverodmme etc… oké dan… ik haal onze onderaannemer terug, wij sturen de volgende dag 2 vaste personeelsleden door. Deze bellen mij op de middag en melden mij dat zij hun werkgerief aan het inladen zijn want mevrouw is echt niet te doen zij zit constant te roepen en te tieren op ons.
Ik heb mijn collega’s de opdracht gegeven dat zij dan inderdaad best alles inpakken en wegwezen.
Via mail krijgen wij een mail, van wanneer wij terugkomen. Wij antwoorden hierop dat wij dit niet meer van plan zijn omdat het welzijn van onze collega’s voorop staat, en dat er veel te zware woorden zijn gevallen.
Er staat zelfs nog een bedrag open die wij niet hebben gefactureerd, natuurlijk zijn daar ook nog openstaande werken die moeten uitgevoerd dienen te worden, maar in verhouding heeft klant X nog meer geld dan wat er nog gedaan moet worden. Wij hebben dit zo gelaten, dat is ons de stress niet waard.
Nu hebben wij een dagvaarding mogen ontvangen van haar advocaat met wat extra leugens en een andere deel klopt dat wij de werken niet hebben afgewerkt.
Nu is mijn vraag: waar staan wij in dit gebeuren? Haar gedrag is onacceptabel, personeel heeft afgezien waardoor geen andere personeelslid haar huis nog wou betreden. Kan iemand hier raad geven? En hoe de dagvaarding zal verlopen? Wij gaan natuurlijk wel ons woord uitleg geven met de nodige bewijzen.
Bedankt!
Korte schets mevrouw X neemt contact op met ons bedrijf voor werken (afwerking in de badkamer) dit omdat haar vorige aannemer haar in de steek heeft gelaten. En met de architect heeft zij een kleine conflict.
Wij maken een offerte op deze keurt zij goed, onze collega onderaannemer start daar met 3 dagen met werken, vervolgens krijg ik een audio bericht van hem dat madam in kwestie hem heeft uitgescholden met klote man, godverodmme etc… oké dan… ik haal onze onderaannemer terug, wij sturen de volgende dag 2 vaste personeelsleden door. Deze bellen mij op de middag en melden mij dat zij hun werkgerief aan het inladen zijn want mevrouw is echt niet te doen zij zit constant te roepen en te tieren op ons.
Ik heb mijn collega’s de opdracht gegeven dat zij dan inderdaad best alles inpakken en wegwezen.
Via mail krijgen wij een mail, van wanneer wij terugkomen. Wij antwoorden hierop dat wij dit niet meer van plan zijn omdat het welzijn van onze collega’s voorop staat, en dat er veel te zware woorden zijn gevallen.
Er staat zelfs nog een bedrag open die wij niet hebben gefactureerd, natuurlijk zijn daar ook nog openstaande werken die moeten uitgevoerd dienen te worden, maar in verhouding heeft klant X nog meer geld dan wat er nog gedaan moet worden. Wij hebben dit zo gelaten, dat is ons de stress niet waard.
Nu hebben wij een dagvaarding mogen ontvangen van haar advocaat met wat extra leugens en een andere deel klopt dat wij de werken niet hebben afgewerkt.
Nu is mijn vraag: waar staan wij in dit gebeuren? Haar gedrag is onacceptabel, personeel heeft afgezien waardoor geen andere personeelslid haar huis nog wou betreden. Kan iemand hier raad geven? En hoe de dagvaarding zal verlopen? Wij gaan natuurlijk wel ons woord uitleg geven met de nodige bewijzen.
Bedankt!