Ik denk dat ik niet helemaal duidelijk ben geweest, De bedoeling is om een bijnaam te gebruiken bij communicatie met de klanten, telefonisch of via e-mail etc.
U bent wel degelijk duidelijk geweest in uw vraagstelling , en de antwoorden heb ik u gegeven .
Als ik uw vorige vraag ( van April 2020 ) lees , dan begrijp ik volledig uw situatie .
Dienaangaande kan ik u alleen aanraden om te werken met vooraf opgemaakte bestelbonnen/offertes , hetzij per post of per email , en ervoor te zorgen dat uw klanten heel duidelijk akkoord gaan , per post of per email .
Zet op die bestelbon DUIDELIJK uw verkoopsvoorwaarden , waarin de betalingswijze klaar en duidelijk vermeld is .
Ofwel betaald men dan ter plaatse ( zoals u wenst ) ofwel stuurt u een factuur DIE VERWIJST naar de overeenkomst die aanvaard is door de klant .
Voor grotere bedragen staat het u zelfs vrij om een voorschot te vragen .