Op maat gemaakt product niet kunnen leveren door nalatigheid klant
Geplaatst: 15 jul 2020 10:22
Beste forumleden;
ik zou graag in de toekomst op maat gemaakte producten verkopen.
Nu vroeg ik mij het volgende af; om mijn producten te kunnen afwerken heb ik haarlokjes nodig van de klant.
Stel;
- klant betaald voorschot
- klant stuurt vervolgens haarlokje niet op binnen afgesproken tijd
Wat dan? Ik houd het voorschot? Zonder meer?
En maakt het een verschil als het de volgende situatie is;
- klant betaald product volledig
- klant stuurt haarlokje niet op
Wat dan? Stuur ik het onafgewerkte product toch op? Stuur ik niets op?
Of de volgende situatie;
- klant betaald
- stuurt haarlokje niet op en wenst bestelling te annuleren
En maakt het een verschil in welk land de klant woont?
ik zou graag in de toekomst op maat gemaakte producten verkopen.
Nu vroeg ik mij het volgende af; om mijn producten te kunnen afwerken heb ik haarlokjes nodig van de klant.
Stel;
- klant betaald voorschot
- klant stuurt vervolgens haarlokje niet op binnen afgesproken tijd
Wat dan? Ik houd het voorschot? Zonder meer?
En maakt het een verschil als het de volgende situatie is;
- klant betaald product volledig
- klant stuurt haarlokje niet op
Wat dan? Stuur ik het onafgewerkte product toch op? Stuur ik niets op?
Of de volgende situatie;
- klant betaald
- stuurt haarlokje niet op en wenst bestelling te annuleren
En maakt het een verschil in welk land de klant woont?