Ik heb mij ingeschreven bij een bekend opleidingscentrum begin januari 2018. De opeiding was gepland eind mei. Ik kreeg een bevestigingsmail dat de factuur binnen enkele dagen zou opgemaakt worden. Echter heb ik dit uit het oog verloren omdat ik geen factuur heb ontvangen.
Eind mei ga ik naar de opleiding. De Factuur zou ondertussen al een 3 weken vervallen zijn maar niemand daar zegt iets.... Begin juli krijg ik een aanmaning dat de opleiding niet betaald is, na onderzoek stel ik vast dat dit correct is maar dat ik geen factuur had ontvangen. Ik stuur een mail en krijg geen antwoord, eind augustus stuur ik nog een een herinnering en krijg het duplicaat van de factuur. Nu ben ik ondertussen de mogelijkheid kwijt om kmo-portefeuille aan te vragen en vraag ik hun hoe we dit gaan oplossen.
Ik krijg daar geen zinnig antwoord op en ondertussen sturen ze een incassobureau op mij af....
Ik heb geen factuur ontvangen van hun wat kan ik doen? Ik weiger niet te betalen maar ze zijn hier in de fout gegaan?