De compromis is reeds 2 maanden geleden opgemaakt... . Het is toch een beetje logisch dat ik die grond nu niet meer ga onderhouden.Officieel zijn jullie NU nog steeds de eigenaar, dus jullie moeten voor opruiming zorgen, vrees ik.
Misschien ook eens anders bekijken: die distels komen daar niet plotseling op een paar dagen te staan. Het probleem is er dus ongetwijfeld al veel langer, nog vóór de verkoop van de grond. Jullie hadden dus al veel vroeger de nodige acties moeten genomen hebben...
Zolang de akte niet is verleden blijft u t.o.v. derden nog steeds de eigenaar. Dus ook voor de politie.De compromis is reeds 2 maanden geleden opgemaakt... . Het is toch een beetje logisch dat ik die grond nu niet meer ga onderhouden.Officieel zijn jullie NU nog steeds de eigenaar, dus jullie moeten voor opruiming zorgen, vrees ik.
Misschien ook eens anders bekijken: die distels komen daar niet plotseling op een paar dagen te staan. Het probleem is er dus ongetwijfeld al veel langer, nog vóór de verkoop van de grond. Jullie hadden dus al veel vroeger de nodige acties moeten genomen hebben...
Alvast bedankt voor de antwoorden!
Tenzij één van de partijen alvorens de authentieke akte te verlijden, de verkoopsovereenkomst al heeft laten registreren.Zolang de akte niet is verleden blijft u t.o.v. derden nog steeds de eigenaar. Dus ook voor de politie.De compromis is reeds 2 maanden geleden opgemaakt... . Het is toch een beetje logisch dat ik die grond nu niet meer ga onderhouden.Officieel zijn jullie NU nog steeds de eigenaar, dus jullie moeten voor opruiming zorgen, vrees ik.
Alvast bedankt voor de antwoorden!