Situatie:
Achteraan mijn boomgaard loopt een voetweg die volledig op mijn grond ligt. Om te vermijden dat iedereen in mijn tuin loopt, staan er betonnen platen tegen deze voetweg en dit al tientallen jaren. Omdat deze voetweg een beetje schuin loopt, ligt er achter deze voetweg nog een driehoek grond van mijn perceel..en dit al jaren...maar echter nooit door mij gebruikt.
Kortelings werd er in de buurt een huis verkocht en hun tuin grenst aan mijn driehoek grond. De eigenaars ( die het verkocht hebben) gebruikten ook mijn stukje om hun kinderen te laten spelen en beschouwden het als hun tuin.
Zonet sprak ik met deze eigenaar en maakte hem attent op dat stukje grond, met de vraag of de nieuwe bewoners eventueel interesse zouden hebben in mijn stukje, wan ik kan er maar weinig mee aanvangen.
Wat blijkt: Hij was daar niet van od hoogte en bovendien is mijn driehoek mee verkocht...! Het staat bij hem op het plan waar 2 notarissen zich mee hebben bezig gehouden.
Een kleine maand geleden heb ik voor een andere reden een landmeter onder de arm genomen en daar staat wel duidelijk dat stukje binnen mijn perceelgrens.
Wat nu?