#1 , 26 jun 2010 23:53
Ik heb een Studio gekocht enige tijd geleden, met klein beschrijf, ik ben daar nu ook al een jaar gedomicilieerd. Nu heb ik ondertussen een kind gekregen en ben met mijn vriendin iets groter gaan wonen, maar mijn domicilie staat nog op die studio (moet daar nog 2 jaar staan).
Nu was er enkele maanden geleden een oude vriend komen aanbellen, om te vragen of ik onderdak voor hem had, hij was vroeger drugsgebruiker, maar beweerde afgekickt te zijn, hij had een tijdje in de psychiatrie gezeten. Nu heb ik hem dan in die studio laten wonen omdat ik er zelf eigenlijk effectief geen gebruik van maak. Nu blijkt dat hij toch veel drugs gebruikt, en hij zorgt ook voor overlast voor de buren, ik heb hem gevraagd om daar te vertrekken en hij weigert te vertrekken. Ik had gedreigd om de politie te bellen om hem te verwijderen als hij tegen donderdag niet weg is. Maar hij beweert dat als hij gaat zeggen dat hij dat in het zwart huurde van mij, dat ik dan een boete zal krijgen.
Klopt dat? Kan hij mij zomaar in de problemen brengen terwijl ik het niet eens verhuurde aan hem?
En kan ik eigenlijk wel de politie inschakelen om hem eruit te zetten?