Misschien dat iemand mij verder kan helpen met wat raad.Enkele weken geleden moet mijn naaste buur een klacht ontvangen hebben van een wijkagent over perceelsgrensovertredingen naar straat toe .
Die buur moet de indruk hebben gekregen dat ik die klager was ,hetgeen dus geheel niet zo is .
Kom ik gisteren erachter dat dit niet een alleenstaand geval is want nu zou mijn overbuur in 't kort ook al 5 keer de wijkagent over de vloer hebben gekregen over bouwovertredingen en perceelsgrensovertredingen .Aan hen heeft hij meegedeeld dat de klacht van iemand uit de ...straat kwam en dat het vlakbij is en je niet kan missen .Gezien zij de twee andere buren zelf hebben op aan gesproken en zij hun betrokkenheid ontkennen en mijn naaste buur zijn vinger naar ons toe wees (zelf hem horen zeggen),worden wij eigenlijk min of meer verdacht .Mijn man heeft de overbuur zelf aangesproken om de roddels die rondgingen en hen laten weten dat wij er totaal niets mee te maken hebben .Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat ook al hebben wij ontkent ,dat dit wordt geloofd .
Is er een mogelijkheid om te weten te komen wie die klachten neerlegd .Want zou toch graag onze naam gezuiverd zien .