#3 , 02 okt 2009 13:38
Zelf al zouden wij verder stappen ondernemen, wij hebben geen huurcontract. Wat normaal is, het was een kwesti van tijd en zat in conflict met zijn broer die mede eigenaar is. Hij wilt zijn deel, onlangs zag ik zijn broer foto's van de gevels nemen, ongeveer 2 weken geleden. Daarom dachten wij in het begin dat dit het enige probleem was. Wij wonen hier sinds verleden jaar begin mei, en lieten ons ander adres staan in dezelfde straat, 22 nr's verder. Tot er in de maand december me iets te veel werdt, brand-familiale verzekering, tenslotte dat ander huis zou eens of anders toch verhuurd of verkocht worden. Heb ons nieuw adres dus hier laten inschrijven, conflict met zijn broer of niet. Hij moet maar verder zien dacht ik nog. 14 Januari wisten we pas wat de oorzaak was, dus opslagplaats en conflict met zijn broer. En wat zou dit ons kosten ? De 4de maand betalen wij 250 euro voor hier, en 1100 euro voor ons nieuw huis. Er zijn nog kosten en nog een tijdje voor het nieuw huis. Zonder de andere maandelijke kosten die er steeds zullen zijn. Vriendelijke groeten,