Buren bouwen en er komt een terras (waar is onze privacy)?

Fabi
Topic Starter

Buren bouwen en er komt een terras (waar is onze privacy)?

#1 , 27 mar 2009 19:09

Mag dit zomaar, we hebben al geen licht meer, zitten in de pikkedonker maar kunnen precies niet veel doen daaraan! De andere buren zeggen dat we naar de gemeente moeten gaan om klacht neer te leggen, ze mogen geen licht afnemen en ze bouwen een balkon, ze zien alles bij ons , overal in de salon in de keuken aiai leuk, als je es in je naakte weet wel wat rondloopt, iedereen doet dit toch wel es?!?
zelf kunnen we geen privacy meer hebben in de tuin eveneens? Ik lig wel es graag in de zon , maar niet met een glurende buurman!
Wie weet raad? :cry:

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 28 mar 2009 14:02

Effectief naar de gemeente stappen, dienst bouwvergunningen en eens nakijken of:

- voor het type van bouw een vergunning nodig is,

- of effectief de vergunning is aan gevraagd.

Een paar foto's en de ruwe afmetingen van de gewijzigde bouw meenemen kan helpen.

Als er een overtreding is zal u klacht moeten indienen.

Fabi
Topic Starter

#3 , 28 mar 2009 14:34

Dank u, ik ga deze week eens gaan kijken naar de gemeente, onze draad die de tuinen van elkaar scheidt is eveneens weggenomen! om een muur te zetten! ik wordt er depri van...

Reclame

Vandebos

#4 , 28 mar 2009 15:14

als die draad op de gemeenschappelijke lijn stond dient er een akkoord te zijn tussen beide aangrenzende eigenaars.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#5 , 28 mar 2009 17:03

Niet deze week nu maandag eerste werk --- hoe langer u wacht hoe verder de bouwwerken.
Zo vlug mogelijk PV laten opstellen zodat de ambtenaar of de officier van politie de werken kan stilleggen en verzegelen.

Terug naar “Andere”