huis aan't bouwen op mijn vriend zijn grond

gebruiker

Re: huis aan't bouwen op mijn vriend zijn grond

#16 , 04 nov 2010 13:50

Het deel dat u eventueel zou hebben bijgedragen is een vordering van u jegens uw vriend.
U kunt trachten dat geld terug te recuperen van hem in de mate dat u daarvan bewijzen hebt.
Er wordt voorbijgegaan aan dit voorgaand deel.

Je dient enkel na te gaan hoe en of je kan bewijzen wat jij betaalde in de bouw/aflossing van deze woning + hoe en wanneer je dit kan terugvorderen.
Was reeds beantwoord in de eerste reactie op de vraag!
Volledig akkoord! Maar de vraagsteller en de resterende personen die reacties gaven die gingen hieraan voorbij.

Als de vraagsteller wel degelijk een einde wil stellen aan de relatie en het deel van het betaalde in de verwerving en aflossing van de lening voor deze woning wil recupereren dan gaf jij reeds hier het antwoord op, waar ik louter naar verwees.

Kan de vraagsteller de (ex-)partner uitnodigen via een verzoeningsprocedure voor de vrederechter om teruggave te bekomen van deze bedragen of dient er een advocaat ingeschakeld te worden?
Al wat nodig is om het kwaad te laten triomferen, is dat goede mensen niets doen (Edmund Burke)

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Andere”