Ik wou graag iets weten i.v.m. betalingen aan de syndicus...
Ik woon sinds 09/2006 in een app dat beheerd wordt door een syndicus.
Buiten het feit dat je die niet ziet of hoort buiten opde jaarlijkse alg. vergadering is dat best nog een goede mens.
Nu moet je als eigenaar maandelijks een bedrag betalen aan je syndicus. Voor mij is dat 80€.
Dat heb ik ook altijd gedaan maar door omstandigheden is die automatische betaling gestopt vermoed ik want ik kan bij mijn bankafschriften nergens iets terug vinden iedere maand van een betaling naar hem.
Resultaat in ontving bij het verslag van de jaarlijkse vergadering, waarop ik niet aanwezig kon zijn, een brief met een som 500 € op die ik diende te betalen. Ik mailde hem met de vraag waarom ik dat bedrag moest betalen. Gezien op het verslag in de tabellen alle getallen POS waren achter mijn naam ( bij anderen was dat niet zo) en het allerlaatste getal was ook POS wat betekend dat ik niet in de schuld sta bij de syndicus.
Ik kreeg nu bijna 5 maanden later nog steeds geen antwoord op die mail of nog geen herinnering om te betalen.
Ik laat de zaak voorlopig rusten..omdat ik het ook niet meer weet wat gedaan.
Maar stel dat ik hem maandelijks die 80€ niet meer betaal door bovenvermlde oorzaak,
en stel dat hij toch elke maand noteerd dat ik wel die 80€ heb betaald,
kan hij met terugwerkende kracht dat die som opeisentot op heden? En zo ja tot hoever mag hij terug gaan? 3mnd? 6mnd? 1j?...??
indien er iemand mij advies kan geven of meer info wenst over deze kwestie ben ik steeds bereikbaar .
groetjes