huurwet

marcel1960
Topic Starter

huurwet

#1 , 26 jul 2010 10:51

hallo ik heb een appatement gekocht in merksem dat nog moet beschreven worden maar er zitten huurders in die moeten er ook nog uit kan mij iemand een juiste einde huurcontrakt door mailen, hoe ik deze huurders moet opzeggen na het tekenen van de akte en ook voor de garage die is ook nog eens apart verhuurd dankje bij voorbaat mail adres [email protected]

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 27 jul 2010 18:23

hierbij de link
http://www.just.fgov.be/img_justice/pub ... pdf/21.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Vandebos

#3 , 27 jul 2010 19:56

Kijk discreet eerst eens na of het huurcontract werd geregistreerd of niet. Informeer u hiertoe onder geen beding bij de notaris, eigenaar of huurders. Informeer bij het lokale registratie kantoor. In de link in onderschrift vindt je een pdf terug die je uitlegt hoe dit kantoor te vinden. Te complex? stuur me dan via PB het adres.

Dit is belangrijk gelet op het feit dat niet registratie uw opzegtermijn kan beperken van zes naar drie maanden.

Reclame

Terug naar “Andere”