Asbest en een huurder

K.Karssen
Topic Starter

Asbest en een huurder

#1 , 17 jul 2010 23:38

Geachte lezer ; ik heb een huurder in een tussenwoning Ik heb vorig jaar erg veel problemen gehad door wanbetaling en zelfs een juridische procedure opgestart om hem er uit te krijgen Ik stuitte dus op de enorme problemen van huurdersrechten en op het laatste moment betaalde hij de achterstallige huur ik was geld kwijt en weet dat ik niet maar zo van iemand afkom als ik dat wil en huurder wilde niet meewerken. Momenteel geen problemen maar zoek een gaatje voor het geval van herhaling .

De Vraag;
Het gehuurde bevat nogal wat asbest en dat weet ik en huurder ook ; op zich niets mis mee en vanuit dit gegeven ; Kan ik als ik het gehuurde vrij wil krijgen gebruik maken van dit gegeven en is dit geen oeverloos geldrovende advocaten gedoe met het risico dat ik dat ook verlies ?
Welke weg moet ik indien nodig dan bewandelen [Nederland]
Graag uw advies ; met vriendelijke groet .
Laatst gewijzigd door K.Karssen op 19 jul 2010 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 18 jul 2010 10:24

http://www.rechtenforum.nl" onclick="window.open(this.href);return false; gaat u beter kunnen helpen.

K.Karssen
Topic Starter

#3 , 19 jul 2010 20:48

Dank voor deze tip ; vr groet.

Reclame

Terug naar “Andere”