Hallo,
Ik ben al sinds 2008 eigenaar van een garagebox in Mechelen. Deze liggen allemaal aan een gemeenschappelijk pleintje. Nu komen op dit plein ook de achterkanten van twee horeca zaken uit. De keukens vermoed ik. Vroeger was een van de twee horeca zaken een foto winkel en die zijn magazijn kwam dan op het pleintje uit. Die persoon was daar heel de dag en hield daar alles wat in het oog. Iedereen deed ook zijn best om alles wat proper te houden. Nu word dit plein echter door de uitbaters van de twee horeca bedrijven als persoonlijke stortplaats en stockage plaats gebruikt. Het ligt er vol met afval,brommer wrakken en er hebben zelfs autowrakken gestaan. Ik kan al bijna twee jaar mijn garage (die ik als opslag gebruik) niet meer in met de auto. Ben al naar stad Mechelen geweest maar die kunnen niets doen zeggen ze omdat het privé domein is. Er moet toch iets aan gedaan kunnen worden? Dit kan toch zomaar niet? Aanspreken en mij kwaad maken hebben al meerdere keren gedaan en helpt juist niets.
Mvg
Tim