Hoi,
ik heb een vraagje ivm een domicilie.
Ik woon alleen in mijn eigen huis, ik werk deeltijds en volg ondertussen ook nog een opleiding die deels gesponsord wordt door de VDAB.
Mijn moeder die aan de mutualiteit in België zit woont in het buitenland, binnenkort zal die mutualiteituitkering stopgezet worden.
Nu wil mijn moeder haar domicilie bij mij thuis zetten. Maar ik heb hier toch enkele vragen bij.
Wordt ik dan gezinshoofd aangezien mijn moeder aan de mutualiteit zit? Heeft dit een invloed op mijn loon, belastingen, taxen, etc. ? Wat als mijn moeder niet meer van de mutualiteit leeft en terug gaat werken? Of een eigen zaak start?
Als ze haar domicilie hier zet, zal ze ook het recht hebben veronderstel ik om hier binnen te stappen zoals het haar uitkomt (en is het ook moeilijk om haar buiten te zetten). Ik heb ook nog een zus van 10, waarschijnlijk zal haar domicilie hier dan ook terechtkomen. Heeft dit ook een invloed op al mijn vorige vragen?
Als jullie mij zouden kunnen helpen met enkele antwoorden op de financiële invloed van deze regeling...
Alvast bedankt.
Groetjes