Hello Folks,
Op 21 juli 2009 is hier bij ons een hagelbui over getrokken, een maand later kwam de expert, deze was niet erg kompetent en nog onbeleefd daaraan toe. Toen zijn expertiseverslag aankwam heb ik mijn verzkeringsmaatschappij meegedeeld dat ik niet akkoord ging met hetgeen hij voorstelde, en dus moest ik een tegenexpert aanduiden die de tegenexpertise zou doen. Na een lange wachttijd gingen de expert en tegenexpert begin juni langskomen, de tegenexpert was echter verhinderd wegens een gerechtelijke tegenexpertise en dus probeerde hij de expert hiervan te verwittigen, hij telefoneerde enkele malen met het expertisebureau, maar hier werd niet opgenomen. Hij heeft toen maar gefaxt na het expertisebureau, maar ook hier werd niet op gereageerd. Mijn verbazing was dus echt groot toen er begin juni een expert(deze was zeer vriendelijk) van het oorspronkelijke expertisebureau aan mijn deur stond, ik overliep met hem nog eens alles waar ik niet akkoord mee ging en hij maakte notities. Nadien is mijn tegenexpert nog eens langsgeweest en dus overliep ik alles nog eens met hem. Hij ging een voorstel opmaken en contact opnemen met het oorspronkelijke expertisebureau, maar kreeg weer geen reactie. Begin juli nam mijn tegenexpert met mij contact op, blijkbaar werd het oorspronkelijk expertisebureau overgenomen door een ander expertisebureau. Weer werd een nieuwe afspraak gemaakt, voor begin augustus.
Begin augustus was het dan zover, alle partijen(weer een een andere expert, wel ook enorm vriendelijk) waren eindelijk aanwezig en er werd eindelijk tot een overeenkomst gekomen. Bij mijn verzekering heb ik trouwens klacht ingediend tegen het oorspronkelijke expertisebureau wegens onbeschoftheid, het niet reageren op mijn tegenexpert, ... . Men kan zich inbeelden hoeveel tijd(Heb ik trouwens ook nog recht op een bepaald bedrag voor het vergoeden van mijn onkosten?) ik door deze hele situatie verloren heb en hoezeer ik mij geergerd heb. Ik ga nu proberen om de herstellingen zelf uit te voeren en zou graag weten of ik recht heb op de BTW(6%) en tevens op een recht heb op een bepaalde interest op het bedrag dat uitbetaald wordt, daar ik toch eigenlijk het geld al een jaar zou moeten hebben gehad.
Thanks in advance,
STYLUS