Beste,
Ik heb momenteel een probleem en niet van het minste denk ik!
Wonende op een appartement met nog twee medebewoners. Dus 3 stuks appartementen.
Nu in een van de drie wonen vreemdelingen en ze beginnen te leven 's avonds en middernacht.
Wij wonen er nu een jaar en hebben gedurig aan extreme geluidsoverlast en hebben tweemaal de politie getelefoneerd.
Laatste keer donderdag laatstleden.
Nu is het feit dat deze familie, ons racisten noemt op de verklaring afgenomen door de politie!
Ook zeggen ze dat we hun pesten!
Dat hun zoontje schrik heeft van mij en bang is!
Dat ze stress krijgen van ons!
En dat wij hun buiten willen!
Nu in eer en geweten, bevestig ik hier dat ik met deze mensen nooit een woord gesproken heb, want ze kunnen geen nederlands!
Dat ik nooit hun lastig gevallen heb!
Dat ik nooit een vinger of dergelijke uitgestoken heb naar hun kind!
Wat is hier aan te doen, want ik ben letterlijk en figuurlijk van de molen geslagen. Dit is echt een brug te ver, en ze beschuldigen ons van zo een dingen, waar dat ik in de verste verste nooit zou aan denken. Ook heb ik nooit maar dan ook nooit hun kind nog maar eens lastiggevallen!
Wat kan men tegen zo een beschuldigingen beginnen, want hier zijn we nu echt bang voor? Wat gaan ze nu nog uitvinden om ons in een vervelende situatie te brengen? Want stel dat ze nog dokters endergelijke erbij gaan halen om mij te beschuldigen?
Heb meer dan 30 jaar ergens anders gewoond en nooit aanrakingen gehad met het gerecht of politie of burenruzies!
Advocaten nemen dat is toch hopeloos, het gaat ons alleen maar geld kosten en zij hebben waarschijnlijk een gratis pro - deo advocaat!
Graag hulp en tips.
Met Vriendelijke Groetjes
Jempi25