Hallo even een vraag op iets wat zich speelt. Ik ben sinds ongeveer twee en een half jaar verhuist. De watermaatschappij heeft de jaar afrekening van het oude adres verstuurd naar een adres waar ik geen binding mee heb. Dus ook nooit gewoond heb. Volgens de watermaatschappij zou ik dit op dat adres gezet hebben wat mij niet bekend is. Daar zijn meerdere aangetekende brieven naar gestuurd welke ik dus ook nooit gezien heb. De enige brief die ik kreeg op het huidige adres was dat ik naar het vrede gerecht moest voor de achterstallige betaling. Heb de watermaatschappij hierover nog gebeld met de vraag hoe dit kan. Ik moest voorkomen zonder ook maar iets van het geheel te weten. Had ik de gelegenheid gehad om dit te voldoen als dit zo was had ik dit gedaan dit heb ik ook tegen hun gezegd. Nee ik moest maar naar het gerecht. De papieren waren volgens hun door mij getekend. Ik weet zeker dat ik dat nooit getekend heb. Dus als iemand deze gezet heeft zonder mijn toestemming is deze niet echt. Op mijn huidige adres krijg ik normaal de water rekeningen waarom deze dan niet ze weten dan toch waar ik woon.
Hoe dit op te lossen ik kan bewijzen dat ik daar niet gewoond heb of woon ,en mijn handtekening zal er ook wel anders uitzien dan die op hun papiertje. In afwachting van uw antwoord.