Beste,
ik heb 2jaar geleden een unieke firmanaam ontdekt en een website gemaakt, eerst was dat op een gratis platform met een subdomeinnaam. dan heb ik op mijn naam een domein gekocht, ondertussen zijn wij begonnen met een zaak samen met een 'maat' die ik ten zeerste vertrouwde. Hij heeft voorgesteld om een professionele website te creeren via een webdesign bureau. Ik ben te naive geweest en ja gezegd, hij heeft contract gemaakt, maar ondertussen waren wij begonnen met een bvba 50/50 aandelen elk. Op een zekere moment heb ik hem betrapt dat hij zijn eigen spel aan het draaien was en heeft zonder mijn toestemming frauduleuze zaken gedaan. Op een zekere moment is er een conflict ontstaan en hij heeft de toegang tot de website geweigerd. nu dreigt hij ook de oude versie via zijn advocaat te laten vernietigen. Ik ben heel druk bezig en had eerst bij jullie consultatie gekregen of ik mijn website terug kan krijgen via de rechtbank met het aantonen van de bewijsstukken. Hij heeft de contract ondergetekend met de huidige webdesigner en heeft momenteel volledige controle over de website!
Mvg,
Alain.