Mijn dochter haar auto stond thuis omdat zij met een voorlopig rijbewijs alleen met begeleider mag rijden.
Nu reed een vriendin van haar ook met een voorlopig rijbewijs maar de wagen was verzekerd op haar mama haar naam.
Nu had de vriendin gevraagd om met haar mee te rijden (aan mijn dochter) naar de school en daar het stuur over te nemen zo zij niet mijlenver hoefde te gaan parkeren en dan na de les haar terug op te halen.
Dat was dus een grote vergissing wand mijn dochter reed a hteruit tegen een geparkeerde wagen en heeft dan de politie verwittigd en deze zijn ook direct ter plaatse gekomen.
Mijn dochter heeft mij dan ook direct verwittigd en ben daarheen gereden..
Ik ben dan op vraag van de politie de vriendin gaan halen in de school en haar naar daar gebracht waar de politie alles opgesteld heeft
Ik heb eerst de kosten betaald van de schade aan de wagen van de vriendin en mijn dochter heeft moeten voorkomen voor het rijden zonder rijbewijs. En heeft daar ook serieus voor beboet geweest,
Nu eist de verzekering de schade van de andere wagen terug aan mijn dochter, de wagen was verzekerd, zij hadden de wagen aan haar iutgeleend nee beter gezegd gevraagd om ermee te rijden
De agenten ter plaatse hadden me gezegd dat de wagen verzekerd was en dat ze juist wel ging moeten voorkomen en dat is ook gebeurt, hebben zij het recht dit te eisen van haar, ik dacht dat de eigenaar van de wagen nog steeds verantwoordeijk is