Niet naleven van leveringstermijn
Geplaatst: 25 sep 2007 22:28
Op 15/06 heb ik een goedkeuring gemaild naar de leverancier voor het plaatsen van een zonwering. (volgens zijn offerte via mail een levertermijn van 4 tot 6 weken). Momenteel is deze nog steeds niet geleverd/geplaatst.
Ik heb de leverancier al een paar keer gecontacteerd via telefoon en e-mail maar krijg steeds geen gehoor op mijn vraag om een leveringsdatum af te spreken.
Momenteel zijn we 14 weken verder, wat dus meer als een verdubbeling van de levertermijn is. Graag zou ik andere leveranciers aanspreken voor het plaatsen van een zonwering.
In hoeverre kan ik deze overeenkomst verbreken en welke stappen moet ik zeker ondernemen zodat ik zonder kosten dit kan doen.
Ik heb de leverancier al een paar keer gecontacteerd via telefoon en e-mail maar krijg steeds geen gehoor op mijn vraag om een leveringsdatum af te spreken.
Momenteel zijn we 14 weken verder, wat dus meer als een verdubbeling van de levertermijn is. Graag zou ik andere leveranciers aanspreken voor het plaatsen van een zonwering.
In hoeverre kan ik deze overeenkomst verbreken en welke stappen moet ik zeker ondernemen zodat ik zonder kosten dit kan doen.