Enkele ouders op de school van onze kinderen willen een halloweenfeestje in elkaar steken.
Het zou voor de kinderen van de school en hun ouders zijn. Zoektocht op het domein van de school,café uitbaten in de refter.
het doel is de ouders en kinderen een fijne avond bezorgen en elkaar beter leren kennen.
Het idee kwam van een ouder en de directie was akkoord dat enkele ouders alles zouden uitwerken, zolang de leerkrachten en directie maar niets moesten doen.
Men heeft me gevraagd om hieraan mee te werken maar ik zit wel met enkele vragen:
1) wie is verantwoordelijk als eer iets gebeurd tijdens de overlegmomenten?
een persoon krijgt van de directie de sleutel van de refter om te vergaderen buiten de schooluren. Er is niemand van de school aanwezig tijdens die momenten.
2) Wie is verantwoordelijk als er iets gebeurd tijdens het event zelf?
Volgens de directie is alles in orde als de naam van de school op de flayer vermeld staat. Dan zou alles onder de school verzekering vallen.
Kan dit? Wat als men dan zegt dat men niet bij de voorbereidingen was en dat men nergens vanaf weet?
Misschien ben ik achterdochtig maar ik weet graag waar ik aan toe ben voor ik ergens mee instap.
Kan iemand mij hiermee helpen?